Svet

Teva završila akviziciju Actavis-a

Teva Pharmaceutical Industries Ltd. i Allergan plc objavili su da je Teva završila akviziciju generičkog poslovanja Allergana (Actavis Generics). Ovom strateškom akvizicijom spajaju se dve vodeće generičke kompanije komplementarnih snaga, istraživačko-razvojnih kapaciteta, proizvoda u fazi pred stavljanje na tržište, portfolija, globalne prisutnosti, operativnih mreža i kultura.  

-Akvizicija Actavis Genericsa događa se u trenutku u kojem je Teva jača nego ikada i u generičkom i u specialty poslovanju. Akvizicijom Actavis Genericsa stvaramo novu Tevu sa čvrstim temeljima, znatno ojačanim finansijskim profilom i diversifikovanim izvorima prihoda i zarade, oslonjenima na snažan razvoj generičkih i specialty proizvoda. Na tim temeljima očekujemo višegodišnji rast bruto i neto prihoda i značajan tok novca -rekao je Erez Vigodman, predsednik i izvršni direktor Teve.  

Tevini su proizvodi u poslednjoj deceniji rezultirali uštedama u američkom zdravstvenom sistemu u iznosu od oko 215 milijardi dolara, a kao rezultat akvizicije ovaj će broj nastaviti ubrzano da raste.

Prema rečima dr Pavla Marjanovića, generalnog direktora Actavis d.o.o. spajanjem, Actavis u Srbiji, u čijem sastavu posluju fabrika Zdravlje AD u Leskovcu i Actavis u Beogradu, omogućiće pacijentima i zdravstvenom sistemu Srbije pristup jednom od najvećih portfolija savremenih (prvoklasnih)  lekova i terapija na svetu.

-Actavis će nastaviti sa kontinuiranim, stabilnim snabdevanjem tržišta Srbije svim svojim proizvodima uz očekivano proširenje portfolija savremenim i efikasnim lekovima kojih do sada nije bilo na našem tržištu. Takođe, Actavis će i u buduće razvijati partnerski odnos sa svim bitnim činiocima u cilju unapređenja kvaliteta zdravstvene zaštite u Srbiji- izjavio je Marjanović.

Akvizicijom Actavis Generics-a Teva jača svoje međunarodne komercijalne mogućnosti i u značajnoj meri globalizuje prodaju i istraživačko-razvojnu mrežu. Teva u svetu nudi najveću paletu s više od 1.800 lekova i 16.000 proizvoda i komercijalno je prisutna na 80 tržišta, što uključuje jedno od prva tri mesta u više od 40 zemalja te globalno vođstvo na svim ključnim globalnim tržištima.